Kızlar bugün öğrendim muayene 275 normal doğum 3.900 zorunlu sezaryen 4.900 olmuş Emine Zeynep hanım için geçerli bu fiyatlar op.dr lar daha uygun diye biliyorum 😊 Yalnız 300 liraya yakın para verip eşimizin içeri girmemesi büyük haksızlık çoğu hastane kaldırdı bu kuralı soracağım yılbaşından sonrada bu şekil devam ediyorsa doktorumdan ve hastaneden memnun olmama rağmen devam etmeyeceğim