Mehtaptuncayy Merhaba tekrar, çınarlıya süreci boyunca giden var mı memnun mu 😊 ben Güngör Hocayla başladım memnunum ama ama yorumlarınızı merak ediyorumm 🙏
Aselllll Ben Çınarlı onur bey e gidiyorum çok memnunum doktorumdan hastaneden de memnunum yaklaşık 20 gün sonra doğurucam🥰
Aselllll Aminella evet var görmüştüm oraya gittiğimde sayfasına bakın instagramdan Çınarlı hastanesi diye orda da görmüştüm
Aselllll Aminella doğum ücreti 4950 ama oda süsleme ve foto çekimi dahil değil fiyata onlar ayrıca ücretlendiriliyor