Filizz123 ben nedense hiç rahatsız olmadım gebe iken . Normalde her gün asla tüketemezken gebe olduğumda yedim🙂dümdüz haşlama olarak yemedim . Çeşit olsun sizlere de süt ile köpük köpük oluncaya kadar çırpıp bulut omlet olarak da kaşarlı , soğanlı ıspanaklı olarak da yedim . Hasladııgımda ise mutlaka yeşillikle yedim, bol limonlu . Şifa olsun . 🌱🌿