Arkadaşlar gaziantepteyim acayip yükselmiş Doğum ücretleri sadece anka hastanesi bilgi verdi normal Doğum 2200 tl dedi ben bunun dışında deva veya bossan hastanesinde yapmayı düşünüyorum 2. Gebeliğim ilk Doğumun çok şükür rabbime çok kolay oldu kendim doğurdum diyebilirim o yüzden hangisi uygunsa ona gitmek istiyorum Gaziantep te bu hastanenin doğum ücretlerini bilenler var mı bide memnun kalan