Burda 2 gün önce post açmıştım testim silik çizgi çıkmıştı o zaman çatlama iğnesi olalı 13 gündü etkisi yoktu 10 uncu gün kan vermiştim negatifi o silik çizgiden sonra 2 gün yine tekrarlarım ve bu sefer de negatif çıktı çatlama iğnesi olalı 15 gün aşılama olalı olduğum günü sayarsam eğer 14 gün