Zehragniken Hanımlar bugün tam 6 haftalik olduk. 5 gun sonra kalp atisini duymaya gideceğiz sizce duyar miyiz? Siz kacinci hafta da duymuşsunuz??
moom222 Zehragniken duyarsın cnm tam bu gideceğin haftada duydum bnde kesenin içinde minnak bir aşk yolk keseside vardı kendiside kalp atisida alttan muayene bu arada gördük
Ftynur Zehragniken duyarsın canım bende 6 haftalıkken duymuştum🥰şimdi 11+1 olduk haftaya tarama testimiz var