Bkt1262 Kızlar bildiğiniz iyi kadın doğum doktoru varmı darıcada. Malum fiyatlardan devlete geçiş yapıcam
sessiz_oyuncu Bkt1262 mehmet özgür gelene gittim ilk gebeliğimde ama doğumda hakkı kuvvete denk geldim sezeryan oldm 😀 ikiside iyidi.
Aysenrr20 Bkt1262 hamile kalmadan önce Mehmet Özgür Gelen e gidiyordum o iyiydi. Hamileliğimin en başından beri de Cemal Cevheroğlu var ona gidiyorum gerçekten çok memnunum o doktordan
Bkt1262 sessiz_oyuncu randevuyu aldım bakalım inşallah sorun çıkarmazlar 28 den sonra kabul ederler mi
Bkt1262 sessiz_oyuncu darıca eğitim ana bina diyor hiç gitmedim o hastaneye doktorların tutumu nasıl hastalara karşı
sessiz_oyuncu Bkt1262 iyi yani genel olarak zaten gerekli şeyleri söylüyor doktor bebekle ilgili. Ben memnundum gayet