Annekuzusu_0 19 haftalığım normalde sert tekmeler hissederdim dün bide bugün hiç hissedemedim bebeğimi normalmi sizce
Zehraaaaaaaaaaa Annekuzusu_0 bana da olmuştu bi ara öyle cok hareketliydi 2 gün boyunca hissedemedim cok fazla sonra durmak bilmedi :) uyuyordu galiba 🙈
Kgksdkgk65 Annekuzusu_0 Bende henüz 12. Haftadayım normalde hergün ara ara karnıma ağrılar girerdi cumartesi 5-6 saatlik ağrı devam etti. Dün hiç ağrı olmadı bugün de henüz olmadı bi şey mi oldu ki 🥺
Annekuzusu_0 Zehraaaaaaaaaaa valla bende dün bugün hiç hissedemedim korktum stres yaptım birazda ağrılarım var
Zehraaaaaaaaaaa Annekuzusu_0 bende stres yapmıştım neden etmiyor diye daha düne kadar ediyordu diye sonra cok dhaa fazla hareket etmeye başladı sizinde öyle olur
Annekuzusu_0 Mimik çok teşekkür ederim ya bende korktum bişeymi varda hareket etmedi diye çikolata yedim gene olmadı