[silindi] benim.4 tane kaybim.oldu öncesinde özellikle bunu biliyor ve bence daha hassas davranıyor korkacak bir durum.olsa bile söylüyor ama peşinden yatistiriyor sakinleştiriyor yani benimle ilgili çevremde arkadaşlarım.felan. Da gidiyor onlarda menun ilgisinden yani kimi insan şakacı esprili rahat doktoru sevmez öyle bir dusunceniz varsa hoşunuza bitmez belki ama ben gayet memnunum telefonu verdi mesela kafama takılan birşey olduğunda mesaj atıyorum dönüyor okuyor hepsini açıklayıcıs şekilde cevap yazıyor aradığımda ulasabiliyorum müsait değilse sonra dönüş yapıyor