dugmeannesi Benim ev sahibinin gelini etti ama bildiğin normal doğum yaptı bebek gelişimini tamamlamış . Kaşık bel ağrısı vs suyu gelmiş . Bende çok şaşırmıştım merak ettim üstte kalsın . Sende ne gibi belirtiler varki