Tam 20 ay boyunca ailemden de hiç yakalanan olmamıştı kızım 20 aylık emziriyorum asi da olmamıştım. 13. Hafta hamilelegimde covid oldum çok hafif nezle gibiydi belirtiler 3 Aralık’ta karantinam bitti ve 26 Aralık günü tekrar acildeydim. Önce covid olamaz daha bir ay yeni olmuş dediler cuma ya kadar rapor yazdırdım sürekli baktım koku falan gitti test yaptırdım ve yine pozitif🤦🏽 bu sefer berbat geçiyor böyle bir kemik ağrısı yok kalkamıyorum asla. Enteresan olan HES kodumda risksiz yazıyor duzeltmediler okuluma e nabizdaki raporu yolladım. Umarım bebeğimde bı sorun olmaz