Duygularim cok karisik. Ne hissedecegimi bilmiyorum. Korku, heyecan, kavusma hic birsey hissetmiyorum, sanki duygularim alinmis gibiyim. Tarifi yok. Sanki yarin doguma gidecek ben degilim bir yakinimi bende ziyaret edecekmisim gibi. Bunlar normalmi bilmiyorum, bu seferde bebegime haksizlik mi ediyorum. Cok zor hamile kaldim, kavusmaya 1 gun kaldi ama ben neden boyleyim.