Merve6334 Kızlar merhaba 2 Li tarama testi yaptırdım ultrason iyi dedi değerim biraz düşük çıkmışşş siz de öyle birşey oldu mu birazdan doktor kontrolüne giricem %100 sonuç değil dedi asistan
Aynur35 Merve6334 ihtimal gösteren testlerdir bunlar canım tanı teşhis koymaz yani kaçta kaç ihtimalin var onu söyler ki yüksek çıksa da bebeğinin birşeyi olduğu anlamına gelmez nasip herşey tedirgin olmana gerek yok ayrıntılı ultrason daha iyi bilgi verir