Babysharkdutdutdut 24 haftalıkken bebeğimin kalp sorunu yüzünden mecburi hacettepeye giriş yapmam gerekiyordu ama denildiği gibi belli bir haftanın üstünü almıyorlar benide kabul etmeyeceklerdi fakat arkadaşım murat gültekinin muayenesinden randevu al o seni hastaneye sokar bir şekilde falan demişti. Randevu aldım hacettepeye yönlendirdiler o şekilde giriş yapmıştım. Şuan perinatoloji de takipteyim.