Selinayyy inşallah olumsuz düşünmemek lazım. Olurda olumsuz olursada kürtajdan 3 ay, ilaçla düşüktün sonra da bir adetten sonra hemen tekrar düşünürsünüz. Ve yine aynı şeyler olacak korkusu oluyor. Bendede oldu. Ama hep insan yaratma kudreti Allahta ben sadece vesileyim dedim kendime. Sizde öyle düşünün. Bu veya başka hamilelik ne olursa olsun yaratıcı Allah bizler vesileyiz