Kızlar 1 aydır nerdeyse gece 3 4 gibi yatıp sabah 7 de uyanıyorum ve birdaha asla yatamıyorum 32 haftalık hamileyim uykumu alamıyorum buda bni maf ediyor gun içinde mal gibiyim çok halsiz olıyorum doktoruma söylesem ilaç falan verir mi yoksa olucak gibi değil dayanamıyorum artık bunyem kaldırmıyor