iremss Spinal oldum baş ağrım çok olmadı çünkü sürekli başımı yüksekte yattım bol sıvı tükettim aynı zamanda ağrı kesici vuruyorlar zaten ilk dogumum daha zordu iylesme sürecim daha çok zaman aldı bu ikinci sezeryanim eve geldiğim gün hastane çantasıni boşalttım oğlumla ilgilendim yani eve geldikten bir gün sonra ev supururudum o derece iyiydim ama sürekli yürüdüm