2105_iyiki benim daha 23. Haftam ben geceleri sabahliyorum eklem kas ağrıları sıfır kalite de uyuyorum uyku denirse ve benim 2 haftadır hemen hemen böyle yani kalsiyum desteği de alıyorum ilaç ama kaliteli uykular gitti yerine “ uykular haram oldu ” 🙂 şarkısını söylüyorum bugün toplam 5 saat uyudum sanırım gözlerim yanıyor o derece kötüyum yine de bebeğim için sabır diyorum az kaldı 🤲🙂🙂🙂