Ya_Sa yok canım o eskidenmiş şimdi her gebeye bir hemşire veriliyo özel olarak sadece onla ilgileniyor hastane cıkısı yapılana kadar. Özel de ki gibi doktor gece sancın tutsa gelmiyomus tabi o anda hangi doktor nöbetciyse o giriyormus doguma ama genelde memnunlar doktorlarından