Hanımlar akşamdan beri biraz akıntımda kan vardı ve belim adet olacak gibi ağrıyordu sabah 7 den beride düzensiz sancım oluyor nst çektirmeye hastaneye gidicem doktorun önerisiyle ama hastane ilde git gel yapmamak için evde biraz beklemek istedim bu arada kahvaltı etmelimiyim?? Aç mı gideyim? Atıştırsam biraz diyorum dayanamam çok açım 🤭🤷🏻♀️