syhnbebek doktora sor canım ama hamilelikte sürekli inip çıkan hormon değerlerinden olabilir, birde hamileliğin başından sonuna kadar göğüslerde süt hazırlığı yapılır bu haftada benden hiç süt gelmemişti ama herkes aynı olmayabilir, doktoruna sorarsan detaylı bilgi alırsın, inşallah bu bebiş sana şifa getirir kuzum çok geçmiş olsun 🙏