Yasminn Kızlar bu saatte ben ve benim gibi çalışanlar dışında uyanık olan var mi acaba skldm sohbet edelim
TubAsel Yasminn 34+1 aslında 37ye kadar calısmak istiyordum sonrasında kızımla vakit geçirmek için fakat dün dr um 2hafta kilo olarak geride kaldığımızı izne çıkmam gerektiğini belirtti üzgün bi çıkış oldu benimki. Belkide kafama taktığım için uyuyamadım 🤷♀️ Isparta’da yaşıyorum
Glraras Eşini işe göndermiş ben varım😁 uykum yok bu aralar neden bilmiyorum. İlk 3 ay da çok uyudum şimdi 23haftalık doyduk herhalde uykuya😂 ayrıca Burda saat daha çok erken hava karanlık 07:10. Çalışanlara allah kolaylık versin😘
MdhTpz Ben de isteyim hamisler.Hic ise gelesim gelmiyo hem soguk hem karanlik.Neyse ki az kaldi izne cikmama 💃
Yasminn Aynen ya bende karanlıkta uyanıyorum sabah kalkmak en zor kısmı Allah yardımcımız olsun benim daha çok var izne şimdiden izin hayaliyle geliyorum ya
Yasminn TubAsel hayırlısı olsun ya üzülme senin icin daha iyi demekki keyfini çıkar havalar nasıl orda yürüyüş yap avantaja çevirmeye çalış bu durumu
Glraras Yasminn fransadayım☺ Koca bu saatte işe gidiyo ne yapayım😁 uzanıyorum öyle şimdi uykum gelmiyor. Tekmeleri mi saysam acaba uyurmuyum😂😂
TubAsel Yasminn Yasminn ısparta biraz soğuk ama olsun küçük küçükte olsa yürüyüş yapacağım çünkü kendi ailem antalyada byrda çom sıkılıyorum 🙈😂
Yasminn Glraras gönderdikten sonra yat mis gibi tv nin karşısında benimki benden sonra gidiyo ise ya sabah beni göndermek için kalkıyor ama sonra geri yatiyo olabilir yatmıyorum dese de şüpheleniyorum ben olsam yatarım🤣🤣
Glraras Yasminn hahahaha ben de yatıyorum genelde geri ne yapıcam bu saatte uyanık kalıp😁 ama son 1 haftadır gelmiyor uykum. 5buçuk aylık oldu ondan olabilir mi acaba? Gece gündüz ayaktayım resmen 😏