Bebiscann RabiaCzyr1 canım bu haftalarda 3 güne bir kontrole git doktor sana söyler ve gerekeni yapar
Ayaz2016alya2022 RabiaCzyr1 korkmana gerek yok bende 41 de doğurdum oğlumu stres yapma bende hep kafama takardım niye olmuyor nıye sancım yok oturup aglamıslıgım bile var simdi kendi kendime ne akışıymışım doğmuyor dıye ağlamışım üzüntü stres yapmışım
Zehra9616 RabiaCzyr1 hazir degilse bebegin gelmez bu durum seni korkutmasin cok degil haftan ben 42+3 te dogurmustum oglumu gayette saglikli dogdu stres yaparsan daha cok sknti senin icin haberin olsun