Daha 5+3 haftalık hamileyim sadece keseyi görebildik doktor normal demişti hamilelik belirtisi olarak göğüslerde dolgunluk ağrı ve kasıklarda ara ara batma vardı ama bu sabah uyandığımda göğüslerimdeki ağrı geçmişti sadece çok az dolgunluk kalmıştı kanamam falan yok doktora randevu aldım ama bu durumu yaşayan varmı korkmam gerekiyormu ?