Kızlar günaydın ☺️ birşey sormak istiyorum. Ben kasım 8ınde kürtaj oldum aralık 4 ünde adet oldum kasık. Ağrım bel agrım cok yogun. Akıntım var merak ettim. Test yaptım. Test hemen pozıtıf çıkmadı. Bir saat vs gecti tesadüfen gördüm testı çizgilerin biri çok net biri silik çıkmış sizce gebelik varmı 😔