Günaydınn kızlar benim tansiyonum normalde 10 a 6 çıkardı her zaman hamileliğin son zamanlarındayım 12 7 12 8 çıkıyor açken ölçtüm korkmam gerekiyor mu
Ve gece çok uyanıyorum aynaya bakıyorum göz kapaklarım patlayacak gibi şişiyor sabah falan iniyor her gece aynı şişiyor sonra iniyor
Birde gebelik zehirlenmesi durumu beni tedirgin ediyor 7 gün sonra kontrolüm var idrar tahlili falan mı istesem napsam
Kansızlık ta var