Günaydin sevgili anneler,
39+0 olduk benim oglan halen yukarda fink atiyo🤦♀️ kanala inmedi belliki. Kaburgalarim o kadar agriyo ki acayipte gerdiriyo karnimi diyorum kesin bu sefer sagdan soldan cikicak. Cokta kemikli oldugu icin gece uyuyamadim hangi tarafa dönsem batiyo kolu bacagi🤦♀️ nefes almak icin geriye dogru bukuluyorum cigerlerime baski yapiyo. Siz ne durumdasiniz ?
Carsamba son b kontrol var 39+2 olcaz, sizce ayni gune yada ertesi gune sezeryan gunu verme durumu olur mu? Tabi dr un durumunada bagli. Gecen hafta bana sezeryan olcagini kalca kemiklerimden basinin gecemeyecegini son kan tahlilerinin yapilcagini soylemisti.