Ceydaaoktay 30+5 haftalık hamileyim 2 gündür tuhaf bir şekilde ağrım var çok siddetli olmasa da telaşlanıyorum sizce niçin???
sydv Ceydaaoktay yediklerinizden olabilir aşırı gazlıyız şu sıra bir de ister istemez ayaklardan üşütüyoruz dikkat etmekte fayda var geçmiş olsun geçmezse yine de bir doktorunuza görünün idrar yolu enfeksiyonu olabilir Allah korusun
KezibanUan Ceydaaoktay canım 30. Hafta benimde çok ağrımıştı gazdanmış sanki adet olcakmış gibi bi ağrıydı korkmuştum bende sancımı diye ama gazmış
Ceydaaoktay sydv Çok teşekkür ederim ilk hamilelik çok panik oluyorum biraz içim rahatladi sagolun ♥️
Dilekerkan0705 Canım benim üç gün sürdü herhalde doguracam dedim ama sancı desem değil resmen karnımın ağrısından ağladım iki büklüm oldum gaz sancisiymis 😂maden suyu iç yemeklerin arkasına yatarken süt iç rahatlarsın biraz
Ceydaaoktay Dilekerkan0705 Annemlerde acaba doğum mu olcak diye konuşmaya başladılar cok tuhaf bir ağrı çok teşekkür ederim içim rahatladı♥️