Kızlar biz 40+4 olduk sabah 8.30da suni sancı ile normal doğuma gireceğim dualarınızı eksik etmeyin sizin dualarınıza ihtiyacım var, Rabbim nasip ederse bugün bizlerde anne baba olacağız bir tarafımız heyecan bir tarafımız endişe dolu Allah yardımcımız olsun, şunu da söylemek isterim ki kendime geldiğim zaman detaylı bir şekilde sizlerle doğum hikayemi paylaşacağım inşallah kendinize çok iyi bakın Allaha emanet olun 🌺