Arkadaşlar benim hamile kalmadan önce demirin çok düşüktü. Hamile kaldım sonra 10 haftada doktor bana demir ilacı yazdı içmeye başladım. Şuan 15 haftalık hamileyim. Netten baktım 16 haftada başlanıyor dediler. Birşey olur mu ki kafama çok takıldı. Birde gynoferon ilacın adı. Ayrıca üstünde Demir || Sülfat ve folik asit yazıyor. Bunun dışında innate omega 3 kullanıyorum onun içinde de folik asit var. 2 ilaçta da folik asit olması sıkıntı olur mu acaba