BrcY Nagihann12 ben Ege üniversitesinde takip oluyorum, doktorum direkt hastaneden detaylı ultrason icin de randevu almamı söyledi, ücretsiz aldım. Önümüzdeki ay gideceğim. Ama randevuyu alalı neredeyse bir buçuk ay oldu
Tugbamete Nagihann12 canım ben kendi hastanemde yaptırdım 300 tl ödedik Su hastanesi ama 10 günlük kontrol zamanımın içindeydi ekstra muayene ödemedik + mayene parası alırlarsa 215 tl de o var.
Damladzdslk Nagihann12 ben alsancak emera yaptirdim özel orası en çok onerilmisti gerçekten baya rağbet görüyor 400 TL idi bir bucuk ay oldu yaptirali
kuzeyinannesiiiii Nagihann12 bende perşembe günü gidicem özel yaşam saglıga 400 tl orda cok iyi bi doktor var annem bana hamileligin de o doktora gidiyormuş 🤭🤗
Nagihann12 BrcY Yeşilyurt da oluyorum takibimi cünki 🙏 ege üniversitesi aşırı uzak biryer 🌷 bana hastane de yer olmadığını 3 ay ileri ata bileceğini dışarda yaptırıp getirmemi istedi
Asilsmommm Nagihann12 300 müş canım bu arada ben yanlış hatırlamışım belki artmıştır ama çok paracı biri değil
Nagihann12 Tugbamete sadece detaylı cekmiyorlarmı ? Cünki sadece onun için para alınıyor diye biliyor muanede olmak istersen 🙏 orası ayrı ben öyle biliyorum
Gmzr Ben yeşim bülbüle yaptırmıştım 700 tl ama cok memnun kaldık ımkanınız varsa degerlendirebılırsınız
Tugbamete Nagihann12 ben takipli hastaları olduğum için dışardan gelene nasıl presödür uyguluyorlar bilmiyorum açıkcası ama Özel Su Hospital hastanenin adı arayıp bilgi alabilirsiniz telefonda söylüyorlar. Birde yeni yıla girildiği için zam gelmiş olabilir biz 10 gün arayla 165 muayene öderken 10 gün sonra 215 ödedik zamları hiç eksik etmiyorlar sağolsunlar
Ebru1234- Nagihann12 barış büke ye gittim 600 tlydi ve çok memnun kaldım. Izmirde çok tercih edilen biri kendisi
kuzeyinannesiiiii Nagihann12 adını biliyorum çok bilinen bi doktor bu taraflarda zaten haluk bey hamileligimde kac defa gittim yine gidicem bu sefer detaylıya muayanesiyle birlikte 400 tl
Tugbamete Nagihann12 hemde nasıl doğum 4000 di 7000 binlerden bahsediyorlar yarın öğrencez bakalım ne kadar olmuş hayırlısıyla artık doğurmak istiyorum ☺️