Kızlar 24. haftamdayım, şimdiye kadar birkaç kez bebek hareketleri hissettim ama herkes gibi çok ve belirgin olmadığı için çok kafama takıyorum, bir de zaten hali hazırda kilosu yüksek bir kadındım ve göbeğim vardı ama bu haftaya kadar hiç adam akıllı hamile göbeğim çıkmadı bunu çevremdekiler de dile getiriyor, şimdiye kadar en fazla 1-2 kilo almışım, doktora gideli de yaklaşık 3 hafta olacak o zaman bir sorun yoktu ve sonraki kontrolüme 1 hafta var çok kafama takıyorum artık 😭