Buse-5 bende gebeliğimin başından beri bu sıkıntıyı yaşıyorum.Hatta cumartesi günü 2 kez pijama çamaşır değişmek zorunda kaldım.Ve 37.haftamda olduğum için tedirgin olup doktora gittim.Doktorum ultrasonda baktı nst ye baktı ve dediki eğer amniyon sıvısı olsa sık sık gelir durduramazsın.Bebeğinin suyu da bebeğinde iyi.Çok şükür içim rahatladı.Eğer için rahat etmezse sende git ama sanırım enfeksiyondan oluyor (enfeksiyon için defalarca ilçö kullandım)