dugmeannesi Aselim242_2 Bende yaşıyorum aynısını doktor normal dedi ama bilemiyorum .üstte kalsın bende ogreneyim
SLVR04 Benim iki taraf da uyuşuk, nerdeyse 1 aydır. İki parmak kalınlığında bı bölme. Arada da yanma ve acıma oluyor. Mide kaburgalar ve bagzi iç organlarimizdaki yer değiştirmeler sebebiyle oluyormuş 😅 normalmiş yani 🙂
Ayaz2016alya2022 SLVR04 benim 16 haftadan beri böyle suan 37+1 haftalıgım cok kötü bir durum kaburga agrısı haşa yaşıyorum