_anne_kuzusuu00 Suadmsv bugun banada doktor polikistik over var dedi benim düzensizdi evlenmeden önce simdi bi iki hafta flan uzuyor simdi ilaç tedavisi basladı bebek düşündüğümüz için
ebruzb Suadmsv ben her ay düzenli 28 günde bir olurum ama pcoluyum yani düzenli olup pco da olabiliyor
esredn Suadmsv bunu sadece adet düzeniyle anlayamazsınız. Hormon testi yaptırmanız gerekir. Bana hormon testi ve pelvik mr ile konuldu teşhis. Kadın doğumcular ultrasonla anlamamıştı kaç dr gezdim. En son endokrinoloji de buldum kendimi.
esredn Aselinkooo benim ultrasonda bile çıkmamıştı pelvik mr da (hormon testleri de yapılmıştı) çıkmıştı. Kiloluda değildim adetimde düzenliydi. Çok sivilcem vardı ve çok asabiydim. Arkadaş sadece adet düzeninden teşhis koymaya çalışıyor. 😂
Aselinkooo esredn gerçekten çok kapsamlı bişey bi ton şey sıralanıyor 😄😄tek başına bişey belirtiden sayılmaz bence.
Tugbasndr Bende de p.over var, 9 aydan beri hamile kalamıyordum doktora gittim 15 günlük tedavi ile hamile kaldım şu an beta 1116 Allah’ıma bin şükür ve her ay düzenli adet görüyordum. Kilom olmasına rağmen ve benim de kistten yumurtalık gözükmüyordu bile
esredn Suadmsv Yapar ama şikayetiniz bu yönde değilse sizin isteğinize göre yapmaz. Ssdece adetiniz düzensizse yapmayabilir.
Tugbasndr Suadmsv yumurtalarım çok küçüktü onun için bi hap kullandım biri 15 diğeri 17 cm oldu sonrasında yumurta çatlatma iğnesi oldum ve peşine hamile kaldım 🥰🙏🏻
elfmoom Suadmsv tabikii illa adet sorunu yaşamanız gerekmiyor ya da hormonal ekstramsorun olması gerekmiyor.. ben aylarca adet olmazdım 1 aydan fazla adetim sürerdi hamilelikten önce amh değerim 19 falandı
Nilizze Suadmsv düzensiz genelde 50 60 günde bir olurdum adet nadiren birkaç ay düzenli gelirdi kg da var biraz ,dr a sorduğumda var muhtemelen polikistik dedi kontrole gitmedin birkaç deneme den sonra olmadı tedavisini düşünürüm dedim çok şükür sorun yaşamadım ilk ay oldu 🙏 rabbim isteyen bakabilecek herkese nasip etsin .stres hiç yapma en büyük etken yinede her ihtimale karşı kontrolüne git tabi 🙏