Fundish doktorumun söylediğine göre spinal esnasında anestezisyen yanımızda olacağı için istek halinde bi yatıştırıcı veriyorlarmış bebeği çıkardıktan sonra, şahsen ben isteyeceğim en azından dikilirken biraz uyurum, heyecan yapmam diye, siz de isteyebilirsiniz