Kivircikgebe Kızlar 4 haftalık hamileyim sürekli gazım var ve sabahları sancılı ishal oluyorum normal mi sizce
SevilayAkgz_27 Çok normal endişelenme gaz bendede çok fazla olmuştu ilk zamanlar 22 hafta olduk hala var 🤢