Ozgeonataydin Sultanuhrahavinim ben yaptırmadım çok pahalıydı benim için (400 tl) kişiye kalmış bişey bütçeme uysaydı yapardım
kivirciginannesi Sultanuhrahavinim muhakkak yaptırın. Ben ikili test üçlü test hiçbirini yaptırmadım. Gereksiz geliyor. Ama detaylı ultrason atlanacak birşey değil. Tüm iç organları, kemik yapısı herşeyini görüyorsunuz
kivirciginannesi Ozgeonataydin detaylı ultrason mutlaka yaptırılması gereken birşey. 400 lira çok geliyorsa çocuğun ihtiyaçlarına nasıl yetişeceksiniz merakımı mazur görün. Çünkü Keyfi birşey değil detaylı ultrason
Elfs Ozgeonataydin şehir hastanelerinde yaptırıcam yazıyordu burda bir kaç kişi de görmüştüm o yüzden
SevilayAkgz_27 Ya kızlar bende post oluşturdum ama görünmüyor mu acaba kimsecikler bişey yazmadı 🥺 bizimde detaylı ultrason zamanımız geldi Hekimoğlu görüntüleme diye bi yer tavsiye ettiler gidip memnun kalan var mı acaba
Ozgeonataydin kivirciginannesi gerekli ihtiyaçlarını karşıladık merak etmeyin herkesin maddi imkanı aynı olmaya bilir yada o sıra elim sıkışık olabilir ondan sonraki ihtiyaçlarını karşılayamayacağım anlamına gelmez ki doktorum bana zorunlu demedi
kivirciginannesi Ozgeonataydin vala doktorunuz kafayı yemiş. Çok çok önemli. Mesela iç organlarıyla alakalı Allah korusun bir sorun görünür ona göre önlem alınır. Kemik zarına kadar görünüyor. Ve çocuğun sonraki ihtiyaçlarından çok daha mühim. Bunun ehemmiyetini size anlatmamış olması enteresan. Bende 2 li test 3 lü test yaptırmadım. Çünkü yanılması olasılığı yüksek. Boşuna stres. Ama detaylı öyle değil. Parmaklarını bile teker teker gösteriyor. Lütfen ihmal etmeyin
Ozgeonataydin kivirciginannesi benim ilk hamileliğim daha önce bu konu hakkında bilgim yoktu doktorumda hiç birşey söylemedi ama 2 li ve 3lü test yaptırmam için gelmemi söyledi onları yaptırdım o zaman durumum müsait değil di yaptıramadım şuan yaptıramam zaten 28+5 deyim