Dogumu ilhan varankta yapmayı düşünüyorum orda dogum yapanlar varmi yada yapacak olanlar devlet hastanesinde dogum yapmaktan korkuyorum ilgisiz ve hayvan muamelesi yapıyorlar diyorlar kızıyorlarmış falan beni ürkütüyor bu hastane nasıl emin olmak istiyorum yardımcı olun lütfen