aden_ doktorun direkt öyle demesi kötü olmuş ama sıkma canını umarım herşey yolunda gider pozitif ol ve bulasmayabilir benim eltim gil oğlu bebeği hep kovit olmuşlardı kendisi kaç defa gittik bebeği kucağıma almama rağmen öpmeme rağmen. Ben negatif çıktım çok şükür hamileyim bende yani demek istiyorum eşinizden size inşAllah bulasmamistir böyle olanlar var negatif çıkarsa inşAllah dikkat edersiniz