Fhryhsn ben çoğul gebeyim. Erken doğumu tetiklediği için yaptırmamamı söyledi iki doktorum da, yaptırmadım.
Geçen sene hamile değilken bi doz olmuştum ama gerçi onun koruyuculuğu yokmuş sağlık ocağı baya ısrar etti ama dediğim gibi doktorlar müsaade etmedi