Bccsn ben size genişlemesin diye dikiş atılıyor mu dedim hayırdır ? Hanımefendi çok genişliyor mu diye sormuş genişlemiyor dedim önce bunu bi anlayın.2 doğum yaptım özelde en iyi doktorla . İlk doğumda malum o bölge çok dar ve sıkı olduğu için doktor kesti kesmese çocuğun kafası nasıl çıkacak acaba? Kesisiz doğum çok nadir oluyor. 2. Doğumumda doktor yine kesti kesmesem bebek yırtacaktı dedi kesebilir miyim diye sormasına gerek mi var izin vermiyorum doktorum desen ne olacak çıkar çıkarabiliyorsan çocuğun kellesini. Bilip bilmeden anlamadan öyle yorum yapmak için yorum yapmayın siz kestirmeyin bitarafınızı olsun bitsin…