aleladebirmom En son 2 hafta önce 3 buçuk kiloydu bebeğim. Yarın kontrolüm var tahminime göre 4 kiloya yaklaşmış veya geçmişizdir diye düşünüyorum. Acaba kaç kilo üzerine normal doğum yaptırıyorlar? Şehir hastanesine gideceğim. 39 haftalığız 😇
Nealakasivarrr aleladebirmom 4360 kg doğdu oğlum. Bilerek özele gitmedim. Sezeryan yaparlar diye. Valla çatır da doğurdum
Hzlkaya aleladebirmom şehir hastanesinde çatın ve pozisyonu uygunsa normal doğum için kiloya bakmıyorlar diye biliyorum pozisyonunu almaz haftası geçer kakasını falan yaparsa acil durumlarda sezeryan yapıyorlar
seon90 aleladebirmom yani benm teuzem 5500 kg çocuk doğurdu normal doğjmla.yani o an bebek omuzlardan iri olur senin çatın dar olur çıkmaz o zaman sezeryan.yani herşey senin çatının genişliğine ve darlığına bakıyor.arkadasımda 4200 doğurdu normalle.ama ablam 3600 le normal doğuma girdi bebek omuzlardan çıkamadığı için iki defa vakumla çekmeye çalıştılar çıkmadı sonrada acil sezeryana alındı.