28 aralıkta 37 haftalık gebelik zehirlenmesi nedeniyle sezeryan oldum 2800 gram olan bebeğim 3270 gram doğdu doğrusu 2 buçuk kilo anca bekliyordum şuanda evdeyiz çok şükür herseyini kendim yapabiliyorum sadece dikiş yerlerim sızlıyo biraz ,rahmimde yapışma olduğu için parca alındı 1 kiloya yakın içimden biraz dikişlerim zor dikildi sadece onun ağrısını çekiyorum 2. Evlâdım birdaha hamile kalmamam önerildi Allah evlatlarimi bana bağışlasın bundan sonra çok minnoş bir kızım oldu bir de 3 yaşında oğlum var cok sukur sorularınız varsa alabilirim 😍