aleladebirmom En son 2 hafta önce 3 buçuk kiloydu bebeğim. Yarın kontrolüm var tahminime göre 4 kiloya yaklaşmış veya geçmişizdir diye düşünüyorum. Acaba kaç kilo üzerine normal doğum yaptırıyorlar? Şehir hastanesine gideceğim. 39 haftalığız 😇
ikiprensesannesiii aleladebirmom normalde 4 kg üstüne sezeryan diyorlar ama şehir hastanesinde durum nedir bilemicem. Belki devlette normal doğuma öncelik verirler yine de
Elissar aleladebirmom şehiri bilmiyorum. Benim doktorum 4kisürleri de yaptırıyor. Benim de 4lere yaklaşacak 40bitiminde. Daha da durursa nolur bilemem 😓
Semanuryvz aleladebirmom devlette durum nasıl olur bilemiyorum ama normalı destekleyen doktorlar 4.5 ve üzerini genelde alıyorlar. 4300 le bir arkadaşım devlette doğum yaptı. Sezaryen için de bir sürü kan veriyorsunuz onlar anesteziye bırakılıyor onaylanınca size gün veriyorlar 💕
sessiz_oyuncu aleladebirmom devlette 4200 kilo ile sezeryan oldm çatı basıklığıda vardı 41+1 de sezeryan oldum oda ebeler doktora doğuramaz dediği için doktor riske atmadı.
aleladebirmom ikiprensesannesiii sezeryan derse hemen mi alır ki acaba gün mü verir çok heycanlıyım yarını iple çekiyorum 🙈
ikiprensesannesiii aleladebirmom durumunuza bağlı normalde planlı sezeryanda en geç 38 haftada alıyorlar ama sizde nasıl olur bilmiyorum doktorunuz daha iyi bilgi verir muhakkak :)