Morika nrg_gzr son haftalarda ağda doğumu tetikleyebilir, doktorunuzdan onay alın bence, özellikle genital bölge için, ve enfeksiyon varsa aşırı hassassa zaten ağda çok acıtır kanatır..
Btl-Als Normalde ağdayla makineyle alrm hamile kalnca jiletle almaya baslarm çünkü karnımdan göremiyom bide üstüne kassıklarım agryo kendimi sıkcam diye en iyisi jilet bu durumda
damlaakman ayna koyup yapmayi denediniz mi ben oyle yapiyorum her zaman. daha iyi oluyor.bence hamile olmadan oncede ayna koyuyodum daha iyi goruyorum
Papatyam63 nrg_gzr ben şimdiye kadar jilet yapıyordum ama öyle böyle değil hem kaşıntı hem sivirce hem iki günde bir çıkması artık midem bulaniyordu jilet yaptıkça dahada kararıyor du ondan bende oldu iki defadır kuaföre gidiyorum önce çok utandım ama sonra baktım nasıl guzel pürüzsüz oluyor 😂 dedim doğuma kadar giderim ayda bir gidiyorum en son 25 gün önce gitim şuan yeni çıkıyor
nrg_gzr Mugesss salacam valla bu muayene de varla Yok arası zaten ağda da yaparsam iyi ce perişan olur
Kkbbra nrg_gzr Bende 36. Haftamda agdaya gittim tüyüm az Allah’tan lazer yaptrmıstım 40’ a kadar tüy çıkmaz zaten rahat ederim
edadmir nrg_gzr sorma ya bende enfeksiyon da var çok kötüyüm bir an önce doğum yapıp kurtulmak istiyorum kazasın belasız
Ebe_huriye Mugesss ben kimyasal olanlardan almıyorum hamam otu diye satılıyor aktarda ondan yapıyorum 15-20 günde bir oda jilet etkisi gösteriyor çünkü heryeri göremiyorum elimde yetişmiyor
Seyma_ck nrg_gzr günlük ped tahriş etmiştir bence benim de çok akıntım var araştırmıştım ped genelde önerilmiyo.Bi kaç kat peçete koyup her WC ye gidişte değiştiriyorum ben.Öncesinde bi merhem yazdırın derim tahriş için doktorunuza ağda daha kötü yapabilir😕
DamlaNur29 nrg_gzr doğumunuz sezeryansa planlı ise gidin yaptırın bende dün yaptırdım 1 hafta sonra pazartesi doğumum var sezeryan son dkya bırakmak istemedim zaten 1 haftaya da cıkmaz hemen
biaslanannesi1 nrg_gzr bnde 38 haftadayim çarşamba kontrolüm var çok uzamamis bnm de doktora sorucam yaptirimi diye hem doğum sonrası da temiz kqlmis olur diye düşünüyorum hep kendim agdayla alırdım hamile kalınca ayda bir agdaya gitmeye başladım pudra döküyorlar ve sonra yatıştırıcı köpük sürüyor kuaför sen önce bir doktoruna danış kasintinnicin daha da kötü olabilir ağda yaptirinca devlette suyun sancin gelince açılma bakıyorlar utanılacak bisey değil ama biz rahat edemiyoruz enfeksiyon vardi gecen ay bende o gün agdaya gidecektim erkek doktor muayene etti kesinlikle o konuda bisey demedi ama bn utandım birkaç kişiden de ebelerin kizdigini duydum temizlemeden doğuma gidenlere ne kadar doğru bilmiyorum doktor önemsemiyor ama devlette ebeler doğum yaptirinca hele de kıl ebeler denk gelirsen laf söyleyebilirler önce o tahriş için doktorundan bisey işte hem ağda yaptirimi diye danış cnm