Benim hamilelikten önce de vardı zaten hamilelikte iyice şiddetlenmişti tabi ağrısı acısı yanması ve kanaması ama çok şükür doğumdan sonra eski haline döndü hamilelikteki kadar şiddetli değil artık doğumdan sonra çok dikkat ettim yediğime içtiğime hiç kabızlık yaşamadım belki de o yüzden çabuk toparladım sende mutlaka dikkat etmelisin