Ne12_ada Kızlar 36+4haftalık gecebeym son bi saatir bebek.baya baskı yapıyor yani vicnada hissediyorum sizde de var mi öyle bi durum
MslAknn Ne12_ada aynı gunumuz bende altımda ıgnelenme oluyor yarın doktoruma gıtcem sanırım acıklık falan mı bar dıye
irem16 MslAknn haber verir misin açıklık falan var derse eğer ? Benim 34+3 ara ara gelen böyle yanma gibi iğne batar gibi oluyor farklı bir seyler tarif edemiyorum 😂
Tuba_2013 suan 35.6 dayiz mübarek evlat sanki icerde tek degil 3 4 kisi var tek başına oyle bi baski tekme varmi icimde hareketlerini hissediyorum karnimin alt kısmına baski yapıyor cok merk ediyorum iceride napıyor diye🤣🙈
Sevdess Kızlar bendede oluyordu o endişe etmeyin. Tuvalete gittiğinizde o baskıyla sanki aşağı inicekmiş gibi hissediyordum. Şuan 37 haftalıl olduk azaldı biraz o
Liyuzamom MslAknn benimde oluyor aynı şey canım bende 36+4 üm haber verir misin normal miymiş . Birde benim bebeğimin güçlü hareketleri de yok . Çok hafif ve yavaş 🤷
Ne12_ada Liyuzamom ben gittim hastaneye kızlar ama bebek yerleşmiş onun için baskı yapıp sancı oluyor
Liyuzamom MslAknn evet işte bu zamana kadar çok hareketli bi bebekti artık akşamları kızım yat bende yatayım diyordum tekmelerden hareketlerden ama şu son 2 haftadir nerdeyse dışardan çok zor görünüyor hareketleri