Klbk01 sevde daha güzel canim hemde hoş bir isim ben seviyorum ama eğer ilgini çekerse benimde kızım olduğunda koyacağım isimleri söyleyim esila veya Eylül olacak hatta elimde olsa ikisini bir arada koyarım ama birbirini tamamlanıyor malesef farklılaşma 😄