iscansedaomer ayyyy benimde ilk aşerdiğim yiyecekti sanırım 😂 birde midem bulanıyordu ekşi şeyler sadece hoşuma gidiyordu sürekli canım çiğköfte istiyordu valla hala istiyor da eşim kızıyor artık o yüzden bu aralar pek yiyemiyorum😂 ama ilk zamanlar bişey de yiyemiyordum o zaman çok yedim en son eşim yaptı dışardakinden de güzel oldu valla 😋😋😋 ye yani kısaca hiçbişey olmaz Allah’ın izniyle 😇